Sterk Lovie-uttelling til Good Morning
Digitalbyrået Good Morning fikk med seg fire medaljer, en People’s Choice og tre hederlige omtaler (honoree’s) i Lovie Awards, den europeiske versjonen av Webby Awards.
Lovie Award er en av Europas største digital-priser og den eneste paneuropeiske prisen som hedrer hele spekteret av innhold laget for internett.
Populær løsning for NAF
Good Morning har nettopp rasket med seg fire medaljer i konkurransen. «Hverdagsreisen», som ble laget sammen med Geelmuyden.Kiese for NAF, fikk både sølv og bronse i henholdsvis Best Design i kategori for nettsteder og Best Practises i samme kategori. Samme jobb har allerede vunnet Awwwards og har to ganger blitt hedret av FWA (web + mobile), og begynner dermed å bli tungt premiert.
Sølv fikk også «The Catacombo Project», som ble laget for Åkestam Holst og Pause – Ljud & Bild. Samme jobb fikk People’s Choice Award. Begge prisene var innen kategori for Online Advertising – Rich Media.
Byrået fikk enda en bronse for jobben «Kreativitetstesten», laget i samarbeid med Anorak for Norges Kreative Fagskole. Prisen var i kategori for Best Flash site.
Gunthers Korv
Tre hederlige omtaler ble det også plass til: For det interne prosjektet «Korvkast» i kategori for Mobile & Apps – Games, for «Hverdagsreisen» i kategori for Websites – Best User Experience og for «The Catocombo Project» i kategori for Online Advertising – Branded Content.
– Spesielt det å få sølv i Best design i Craft-kategorien for Hverdagsreisen henger veldig høyt, sier Eirik Fjellaksel, byråleder i Good Morning.