Isobar: Alle gode ting er tre

Isobar Norge har i løpet av sommeren blitt tre nye kolleger rikere: Administrerende direktør Nils Ola Bark, art director Jennie-Ann Hansson og tekstforfatter Einar Fötschl.

8316 11a59 original

Nils Ola Bark har over 12 års fartstid i Schibsted, 10 av disse som leder, med erfaring fra utvikling av digitale tjenester og kunnskapsledelse blant annet fra Finn.no og Schibsteds internasjonale virksomhet. Han har tidligere ledet Halogens avdeling for digital kommunikasjon i nærmere to år. Bark har en Bachelor of Arts i statsvitenskap, en Master of Arts i internasjonal politikk og økonomi, samt en Executive MBA fra ESCP Europe/BI.

Einar Fötschl er tidligere Westerdøl med erfaring fra massekommunikasjon, kjedemarkedsføring, internmarkedsføring og sisteleddsmarkedsføring. I løpet av 14 år i reklamebransjen har han jobbet med kunder som Posten, NetCom, Microsoft, Gjensidige Forsikring, Fujitsu, TV2, Elkjøp og Opel.

Jennie-Ann Hansson
er også uteksaminert fra Westerdals School of Communication. Hun har jobbet ni år i Dinamo og et år i Siste Skrik, før hun startet i Isobar våren 2012. Hansson har blant annet jobbet med Spar, Coop, Statens Vegvesen, Røde Kors, Norsk Luftambulanse, Tine Norvegia, Tine Kremost, Biola, E 24, Telenor, Apotek 1 og Rica Hotels.

På bildet fra høyre: Nils Ola Bark, Einar Fötschl og Jennie-Ann Hansson. Foto: Isobar