In Sight starter In Sight LAB

Adina Broady Aasebø og Njål Berge blir partnere i den digitale satsingen In Sight Lab.

70168 dbec3 original
Geir Kjærnes, Adina Broady Aasebø og Njål Berge. Foto © In Sight

Mediebyrået In Sight AS ønsker å styrke sin digitale satsing og etablerer In Sight LAB sammen med Adina Broady Aasebø og Njål Berge. Broady Aasebø og Berge blir partnere i selskapet. Ifølge en pressemelding fra selskapet vil Broady Aasebø og Berge til sammen eie 34 prosent av det nye digital-selskapet. Resten vil bli eid av In Sight AS.

Mens Broady Aasebø kommer fra stillingen som innsikt- og innovasjonsdirektør i Aller Media, kommer Njål Berge senest fra jobber i Los & Co, samt sitt eget selskap Indianere.

– Vi er stolte over og glade for at vi får to personer med stor faglig tyngde og digital forståelse fra den ypperste toppdivisjonen i Norge, sier administrerende direktør Geir Kjærnes i In Sight AS

Kjærnes ønsker med denne satsingen å ligge i front av medieutviklingen.

– Vi skal guide våre kunder slik at de velger de mest effektive kommunikasjonsløsningene i digitale og tradisjonelle medier. Vi lever i en utrolig spennende kommunikasjonstid hvor det er blitt svært krevende å være i front av utviklingen sammen med kundene våre, sier Kjærnes.

In Sight har nå 17 ansatte og hadde i 2014 en omsetning på 485 millioner kroner.