Digital markedsfører til Good Morning

Tidligere digitalsjef i Oslo Businessforum går til Good Morning, hvor han skal jobbe med kundereiser og performance.

89407 f5dc4 original
Lars Evensen Volden blir digital markedsfører i Good Morning.

På snaue tre måneder har Good Morning vokst med fire nye ansatte: En senior prosjektleder, en designer og en utvikler. Nå har de også fått med digital markedsfører Lars Evensen Volden på laget.

– Noe av det meste spennende i bransjen er samspillet mellom kreativitet og teknologi. Det er viktig for oss at det er kort vei mellom kreatører, designere, utviklere, innholdsprodusenter og performance. Vi ønsker at de skal sitte side og om side, lage innhold, publisere og måle det , og deretter optimalisere, forklarer byråleder Eirik Fjellaksel.

– Med Lars' kompetanse på kundereiser og performance vil vi kunne få enda mer ut av innholdet vi produserer. Ved å sette opp salgstrakter, publisere innhold på riktig sted til riktig tid, og deretter justere forbruket, vil vi lykkes enda bedre med digital markedsføring, fortsetter Fjellaksel.

Evensen Volden får en spennende ny start etter å ha vært digitalsjef i startupen Oslo Business Forum. Han har bakgrunn fra United Influencers, kommunikasjonsbyrået Apeland og utdannelse fra Handelshøyskolen BI.

– Jeg har kjent til Good Morning helt siden 2010, og vært svært imponert over den høye kvaliteten i arbeidene deres. Da jeg så at de søkte en person med min kompetanse måtte jeg bare søke, forteller han.