POL-kabalen går opp

Etter flere måneders leting er nå det fjerde rådgiverbenet på plass i Kristian Augusts gate.

Med Marius Eriksen på laget sier POL at de nå nå har et solid fundament for at kreativiteten skal vokse videre. Marius Eriksen har over 20 års erfaring som rådgiver fra digital og tech, til PR og markedsføring. Han kommer sist fra Geelmuyden Kiese der han var partner og seniorrådgiver.

– Da POL ringte meg i våres, startet umiddelbart et gjensidig kjærlighetsforhold. Kreativitet og reklame ligger i blodet. Jeg kommer egentlig hjem sånn fagmessig. Min bestefar var AD og reklametegner på 30- og 40-tallet, men gav seg da nazistene ville tvinge ham til å lage propaganda. Tenker at det blir grensen min i POL også, sier Marius Eriksen.   

Økt etterspørsel

POL har økt kundeporteføljen det siste året, dermed var det nødvendig å styrke rådgiverfunksjonen, både for eksisterende og nye kunder. Nå har POL rådgivere med erfaring fra alle sider av bordet: kundesiden, mediesiden, reklame-, kommunikasjons- og PR-siden. Fire rådgivere som alle sitter rundt samme bord for å spille hverandre enda bedre.  

– Vi har hatt en grundig prosess med å finne en ny rådgiver som passer POL-profilen. Rådgivere med forretningsforståelse og kreativitet i ryggmargen, en fot i samfunnet og et digitalt blikk vokser ikke på trær. Med Marius på lag får Pol en betydelig styrking av rådgiverfunksjonen. Vi gleder oss veldig til høsten, for her er det full trøkk allerede, sier byråleder Monika Augustsson

En gulrot å knaske

– Å få være med å bygge Norges fremste kreative miljø videre var en gulrot det var vanskelig å la være å knaske på. Jeg er jo så heldig at jeg har hobbyen og interessen min som jobb, og har hatt det i 20 år. Nå skal jeg jobbe i Norges beste kreative miljø, og ikke minst med flere av de kuleste kundene. Det gleder jeg meg veldig til, avslutter Eriksen. 

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.