Går fra Dinamo til JCP

Helge Svendsen og Øivind Kristiansen begynner i JCP PR & Advertising etter nesten tre år i Dinamo.

Teamet har tidligere jobbet både i Retail House og Dinamo, og var blant annet i teamet som sto bak den best likte reklamefilmen i 2018 for Norges Blindeforbund.

– Vi opplever bra pågang om dagen, og har rett og slett hatt behov for flere kreatører, sier daglig leder Frederik Horn i JCP PR &Advertising. 

– At Helge og Øivind hadde lyst til å jobbe hos oss var er helt fantastisk, så flinke folk vokser ikke på trær, de passer perfekt inn i vårt miljø, sier han.

Flere i JCP har jobbet med Helge Svendsen og Øivind Kristiansen tidligere. Teamet har mye erfaring fra offentlige kunder og veldedige organisasjoner som Helsedirektoratet og Røde Kors, samt retailkunder som Diplom-is, TINE, Nidar, og Sweet Protection. Byrået i Akersbakken jobber i dag med blant andre 7-Eleven, Pepsi, Finn, Felleskjøpet og Norgesmøllene. 

– Vi har lenge hørt mye fint om JCP, sier Helge og Øivind. – De er en sulten og dyktig gjeng med veldig høye ambisjoner, og reisen de skal ut på nå hadde vi lyst til å bli med på. I tillegg ble de kåret til Årets Reklamebyrå* rett etter vi begynte, noe som bekreftet alt vi hadde hørt. Vi gleder oss til fortsettelsen!

JCP PR & Advertising utgjør sammen med JCP Event den største delen av kommunikasjonshuset JCP.

*Byrået ble nylig kåret til Årets Reklamebyrå (i klassen 60+ Mnok) av Regi/Dagens Næringsliv. 

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.