Hausmann henter kompetanse fra Nordic Screens

Marte Bruset Lunde er ansatt som ny prosjektleder i Hausmann. Hun kommer fra rollen som Head of Talent hos Nordic Screens.

– Marte tilfører en inngående kunnskap om online video, influencer marketing og digital innholdsproduksjon til Hausmann, forteller byråleder Vetle Gjevestad Agledahl. – I tillegg er hun strukturert og målrettet, og et godt tilskudd i gjengen vår. Vi er veldig fornøyde med å ha fått henne med på laget, sier Agledahl.

Hos Nordic Screens ledet Marte Bruset Lunde talentavdelingen og hadde ansvar for noen av de mest vellykkede norske YouTube-casene. Hun har også vært med å legge retningslinjer for influencer marketing i Norge med ANFO og MBL, og holdt flere foredrag om medietrender blant unge i samarbeid med Kantar.

– Etter å ha vært med å utvikle den norske influencer marketing-bransjen de siste tre årene, ser jeg nå frem til å bruke min kunnskap i et kreativt byrå, forteller Bruset Lunde. – Jeg er overbevist om at vi har mye å lære hverandre, og gleder meg til å utvikle konsepter sammen med de fine folka hos Hausmann.

Marte har tidligere jobbet med merkevarer som NRK TV-aksjonen, Gjensidige, FINN.no, McDonald’s, BBC, Elkjøp, DNT Ung, Freia og Coca-Cola, og har også bakgrunn fra kundesiden hos TONO og for en rekke festivaler. 

Med Marte Bruset Lunde på laget, teller nå Hausmann 12 fast ansatte. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.