Innholdsspesialist på plass hos Hausmann

Hausmann utvider sitt tilbud med et nytt satsningsområde, og henter Marte Saugestad Ruus fra Varner-konsernet til rollen som innholdsspesialist.

93717 9ca9e original
Marte Saugestad Ruus er ny innholdsspesialist i Hausmann.

– Hausmann er en tøff utfordrer med noen av de smarteste folka jeg kjenner, forteller Marte Saugestad Ruus. – Jeg ser frem til å utvikle både eksisterende og nye kunder videre i den nye satsningen.

Saugestad Ruus har bakgrunn som digital markedsfører og innholdsrådgiver, og blir nå ansvarlig for Hausmann sin satsning på innholdsmarkedsføring og sosiale medier. Hun har jobbet med merkevarer som Adidas, BIK BOK og Days Like This, og vil også håndtere mediekjøp og optimalisering av kampanjer i digitale kanaler.

Byrået har utvidet med to nye ansatte siden byråleder Vetle Gjevestad Agledahl tok over roret i februar. Felles for disse er en tverrfaglig bakgrunn fra PR, influencer marketing, event og innholdsmarkedsføring.

– Forventningene til reklamebyråene blir stadig større, og vi ser stor verdi i å kunne tilby et bredere spekter i våre leveranser, forteller Vetle Gjevestad Agledahl. – Styrken vår ligger i at ideer og konsepter skapes i team med ulik kompetanse, som dermed kan levere smart og helhetlig innhold på tvers av plattform og kanal.