Fra GK til Trigger

Anette Johnsrud Larsåsen bytter beite fra Geelmuyden Kiese til Trigger, hvor hun skal styrke byrået innenfor innhold og performance.

Anette Johnsrud Larsåsen har 12 års erfaring fra mediebransjen, og kommer fra Geelmuyden Kiese hvor hun jobbet med brukerforståelse, digitale analyser, kundereisen og gjennomføring av digitale kampanjer. Hun er utdannet digital markedsfører fra Westerdals, og har blant annet solid salgserfaring. Nå gleder hun seg til å ta fatt på nye prosjekter i Torggata 15.   

Det var ikke vanskelig å si ja til Trigger, ifølge Johnsrud Larsåsen.  

– Med et strategisk blikk og tung digital fagkompetanse kan jeg bidra som en allround innholdsrådgiver for Triggers kunder. Jeg har jobbet med alt fra FMCG til offentlige kunder, og erfaringen fra Geelmuyden Kiese har gitt meg en fantastisk grunnplanke. Jeg er en blidfis som elsker høyt tempo og et sosialt arbeidsmiljø, sier hun.

Ifølge daglig leder Bente Kvam Kristoffersen passer Johnsrud Larsåsens erfaring og engasjement perfekt til Trigger. 

– Anettes ambisjoner og talent innenfor kommunikasjonsfaget har imponert oss, og vi er utrolig stolte over å få henne som kollega. Anette har solid erfaring innenfor digital markedsføring, performance og strategiutvikling. Hun har åpenbart et stort talent, men også en genuin interesse og ønske om å utfordre både seg selv og omgivelsene sine, sier Kvam Kristoffersen. 

Anette Johnsrud Larsåsen har også lang erfaring med å holde kurs og foredrag, og ble årets Nye Stemme i Mediaforum 2017. Hun forteller at hun håper å kunne fortsette med foredrag og kurs også for Triggers kunder.


– Jeg gleder meg til å begynne å jobbe med mange engasjerende prosjekter og spennende kunder med et kobbel av flinke kollegaer, avslutter hun. 

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.