Scenevant partner til The Oslo Way

Det frittstående PR- og kommunikasjonsbyrået The Oslo Way ble lansert for to år siden. Nå henter selskapet inn Torstein Løvlid for å imøtekomme kundenes behov.


Torstein Løvlid kommer fra jobben som salgssjef i Scandic og teatersjef for Edderkoppen Scene. Han skal bistå The Oslo Ways prosjekter og kunder med salg, kommersialisering, sponsorater og eventer. Han har erfaring fra mange av de største festivalene og scenene i Norge, som Øyafestivalen, Slottsfjell, Træna, Norwegian Wood, Oslo Live, Edderkoppen Scene, Rockefeller, Sentrum Scene, John Dee, Blå, Betong, Chateau Neuf og Oslo Konserthus. 
– Vi har møtt og sett Torstein i aksjon i mange år og er sikre på at hans enorme kapasitet og ambisjoner vil matche oss perfekt, sier byrågründer Lars Tefre Baade. 


– Drømmejobb

– For meg så representerer The Oslo Way alt jeg ser i en drømmejobb. Inspirerende og gøyale kollegaer som deler mine ambisjoner og ikke minst en overbevisende kundeportefølje. Ydmyk og uredd skal jeg gjøre mitt for at The Oslo Way fortsetter den gode utviklingen, sier Løvlid. 


The Oslo Way jobber i dag med prosjektledelse, rådgivning, kampanjer, PR og markedsføring. 

– Siden oppstarten har vi jobbet med kunder som Aller Live, Live Nation, Cinenord, Trøbbelskyter, No Hate, PiPfest, Tons of Rock, for å nevne noen. Torstein kjenner våre kunders styrker og utfordringer og vil komplettere oss som den perfekte hjelperytter, sier daglig leder Rannveig Lie.

– Oslo vokser og utvikles med innflyttere som Torstein som kommer fra Hornindal, avslutter hun.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.