TRY styrker satsingen på innholdsmarkedsføring
TRY-huset henter Sara Løvf fra Inbound Group som er spesialist på Inbound Marketing og Hubspot-plattformen. – Det er viktig for å få tak i flinke fagfolk som ønsker å skape noe spennende sammen med oss og våre kunder, sier administrerende direktør Kjetil Try
Sara Løvf er utdannet på NTNU og har jobbet i underkant av to år som konsulent i Inbound Group. Sara Løvf er spesialist på HubSpot og skal jobbe sammen andre miljøer på TRY-huset for å styrke selskapet på denne markedsføringsmetoden i deler av reklamemarkedet.
– For mange merkevarer er det fortsatt helt avgjørende å markedsføre seg på breddekanaler for å være relevante og bli husket på. Men det er jo ikke tvil om at det også er viktig med målrettet markedsføring på digitale flater i tillegg. Særlig i store deler av B2B-markedet er det dette som er selve markedsføringen. Løvf var den mest kompetente vi fant på dette området, så jeg er glad hun ville begynne hos oss på TRY-huset, sier Kjetil Try.
Løvf ser frem til nye oppgaver på TRY-huset
– Måten TRY har ekspandert sitt tjenesterepourtar de siste årene uten å miste sin kreative kjerne har imponert meg. Det er tydelig tatt noen kloke valg av dyktige mennesker! Det er vanvittig moro å kunne være med på denne reisen videre, sier hun.
– Inbound marketing har kommet for å bli i Norge. Dette er tiden for B2B-selskaper å tenke langsiktig markedsføring som sømløst knytter salg, marked og service sammen. Å kunne være med på å etablere et nytt tjenesteområde i TRY som løser utfordringer på tvers av kreativitet, strategi og teknologi er en oppgave jeg gleder meg til å naile.