TRY styrker satsingen på innholdsmarkedsføring

TRY-huset henter Sara Løvf fra Inbound Group som er spesialist på Inbound Marketing og Hubspot-plattformen. – Det er viktig for å få tak i flinke fagfolk som ønsker å skape noe spennende sammen med oss og våre kunder, sier administrerende direktør Kjetil Try

96184 5688b original
Kjetil Try og Sara Løvf.

Sara Løvf er utdannet på NTNU og har jobbet i underkant av to år som konsulent i Inbound Group. Sara Løvf er spesialist på HubSpot og skal jobbe sammen andre miljøer på TRY-huset for å styrke selskapet på denne markedsføringsmetoden i deler av reklamemarkedet.

– For mange merkevarer er det fortsatt helt avgjørende å markedsføre seg på breddekanaler for å være relevante og bli husket på. Men det er jo ikke tvil om at det også er viktig med målrettet markedsføring på digitale flater i tillegg. Særlig i store deler av B2B-markedet er det dette som er selve markedsføringen. Løvf var den mest kompetente vi fant på dette området, så jeg er glad hun ville begynne hos oss på TRY-huset, sier Kjetil Try.

Løvf ser frem til nye oppgaver på TRY-huset

– Måten TRY har ekspandert sitt tjenesterepourtar de siste årene uten å miste sin kreative kjerne har imponert meg. Det er tydelig tatt noen kloke valg av dyktige mennesker! Det er vanvittig moro å kunne være med på denne reisen videre, sier hun.

– Inbound marketing har kommet for å bli i Norge. Dette er tiden for B2B-selskaper å tenke langsiktig markedsføring som sømløst knytter salg, marked og service sammen. Å kunne være med på å etablere et nytt tjenesteområde i TRY som løser utfordringer på tvers av kreativitet, strategi og teknologi er en oppgave jeg gleder meg til å naile.