Omslagsbilde
Logo

Per Høj

KF-medlem 77 / Sertifisert

Markedsførere har aldri hatt kraftigere verktøy i enn i dag. Men bransjens iver etter å være først til å spesialisere og posisjonere seg har ført til at vi har mistet fokuset på det det egentlig handler om. Vi fokuserer så mye på verktøyene at vi glemmer hva verktøyene skal gjøre. Vi vil påvirke folk, men har glemt folka.

Derfor startet vi Per Høj med bevisstheten om at vi aldri skal glemme folka. Vi skal være spesialister på det vi gjør med utgangspunkt i folk, fordi det er det det handler …

Tidslinje

 

 

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Fagforbundet vant mai-Sølvmikken

 

Arbeider

Pizzatistikk

Kunde Orkla Foods Norge
Byrå Per Høj
I samarbeid med Studio Isidor
Både Og
Lansert Juni 2019

Tullestatistikk i form av diagrammer som er til å spise opp.

Første is-kampanje fra Per Høj, så den er sikkert ikke noe bra

Kunde Hennig-Olsen Is
Byrå Per Høj
I samarbeid med Willy Nikkers
Sporenstrek
Carat Norge a.s
Lansert Mai 2019

Du kan jo ta en titt. Eller? Vi skjønner om du ikke gidder. Det er nok andre fine arbeider her inne. Den Komplett-filmen fra Anorak, for eksempel, den er bra.

Vis mer...

Vis mer...

Vis mer...