Omslagsbilde
Logo

Per Høj

KF-medlem 77 / Sertifisert

Markedsførere har aldri hatt kraftigere verktøy i enn i dag. Men bransjens iver etter å være først til å spesialisere og posisjonere seg har ført til at vi har mistet fokuset på det det egentlig handler om. Vi fokuserer så mye på verktøyene at vi glemmer hva verktøyene skal gjøre. Vi vil påvirke folk, men har glemt folka.

Derfor startet vi Per Høj med bevisstheten om at vi aldri skal glemme folka. Vi skal være spesialister på det vi gjør med utgangspunkt i folk, fordi det er det det handler …

Tidslinje

 

 

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Per Høj og Helsedirektoratet vant Årets Gullmikk

Per Høj er nevnt i en artikkel:

«Stopptober» vant Brings DM-pris

 

Arbeider

Erkenorsk tipping

Kunde Norsk Tipping
Byrå Per Høj
I samarbeid med Fastland
Sølvsuper
Vindlyd
Lansert April 2019

Norsk Tipping lurte på hvor vinneren skulle bo. Det resulterte i en skikkelig norsk rundreise – med Telefonen fra Hamar på slep.

Tomromprat

Kunde Toro
Byrå Per Høj
I samarbeid med Pravda
Studio Isidor
Lansert April 2019

Klapp igjen og ta deg en matbit.

Vis mer...

Vis mer...

Vis mer...