Omslagsbilde
Logo

Per Høj

KF-medlem 77 / Sertifisert

Markedsførere har aldri hatt kraftigere verktøy i enn i dag. Men bransjens iver etter å være først til å spesialisere og posisjonere seg har ført til at vi har mistet fokuset på det det egentlig handler om. Vi fokuserer så mye på verktøyene at vi glemmer hva verktøyene skal gjøre. Vi vil påvirke folk, men har glemt folka.

Derfor startet vi Per Høj med bevisstheten om at vi aldri skal glemme folka. Vi skal være spesialister på det vi gjør med utgangspunkt i folk, fordi det er det det handler …

Tidslinje

 

 

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Røykesluttkampanje vant oktober-Sølvmikken

 

Arbeider

Laban Forklarer

Kunde Nidar
Byrå Per Høj
I samarbeid med Både Og
OMD
PXLR
Lansert November 2019

Laban er tilbake på skjermen med det selvforklarende konseptet «Laban forklarer».

Barna hever stemmen i ny SOS-kampanje

Kunde SOS-barnebyer
Byrå Per Høj
I samarbeid med Tangrystan
Uhørt AS
Ohlogy
Lansert November 2019

SOS-barnebyer lar jordens viktigste ressurs ta seg av pratinga.

Vis mer...

Vis mer...

Vis mer...