Omslagsbilde
Logo

Per Høj

KF-medlem 77 / Sertifisert

Markedsførere har aldri hatt kraftigere verktøy i enn i dag. Men bransjens iver etter å være først til å spesialisere og posisjonere seg har ført til at vi har mistet fokuset på det det egentlig handler om. Vi fokuserer så mye på verktøyene at vi glemmer hva verktøyene skal gjøre. Vi vil påvirke folk, men har glemt folka.

Derfor startet vi Per Høj med bevisstheten om at vi aldri skal glemme folka. Vi skal være spesialister på det vi gjør med utgangspunkt i folk, fordi det er det det handler …

Tidslinje

 

 

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Sølvmikken til Per Høj og Helsedirektoratet

Per Høj er nevnt i en artikkel:

Bronse til Per Høj, Good Morning og Helmet

 

Arbeider

Hvem skal Hamar ringe?

Kunde Norsk Tipping
Byrå Per Høj
I samarbeid med Gimpville
Universal Sound
Verdens Sterkeste Mann
Lansert Juni 2018

Kanskje meg? sier Karine, født i 1988.

The Chess Board

Kunde VG
Byrå Per Høj
I samarbeid med JCP PR & Advertising
Lansert November 2018

Med en skikkelig skjermoffensiv gjorde VG sjakk tilgjengelig for vanlige folk – på to kontinenter.

Vis mer...

Vis mer...

Vis mer...