Fakta & følelser - Innsikt i praksis

Kreativt Forum inviterer til et seminar om hvordan god innsikt kan finnes og anvendes for å lage relevant og effektiv markedskommunikasjon.

Det kreative mulighetsrommet har aldri vært større, og kravet om å skape relevant og beviselig effektiv kommunikasjon er tilsvarende stort.  En nøkkelfaktor i dette bildet er å ha god innsikt for å løse oppgavene man jobber med. Man kan påstå at innsikt er viktigere enn noen gang, samtidig har innsikt blitt et begrep som brukes til å betegne alle former for data man måtte ha.

Så hva er egentlig innsikt? Hvor og hvordan finner vi det? Og hvordan bruker man innsikt i praksis? På dette frokostmøtet vil vi kombinere fakta og følelser. Vi vil på en inspirerende og involverende måte se nærmere på hvordan man rent praktisk finner frem til innsikt som gjør en forskjell i markedskommunikasjon, og vise eksempler på god bruk av innsikt i caser.

 

Foredragsholdere:

Simen Hanssen, Strategic Planner, Anorak // The North Alliance.

Med 20års erfaring fra forskjellige deler av kommunikasjonsbransjen, blant annet Vizeum, Telenor og McCann, bringer Simen et bredt perspektiv og god forståelse til ett hvert innsiktsarbeid. På dette seminaret deler Simen kunnskap og sitt perspektiv basert på sine erfaringer.

 

Nicklas Bohman, Strategic Planner, Anorak // The North Alliance. 

Ansvarlig for strategi- og planning avdelingen i Anorak. Har arbeidet tett med noen av Norges mest kjente merkevarer, blant annet SAS og Vipps. Nicklas liker å grave etter verdifull innsikt og mener det ofte utgjør den store forskjellen mellom liten eller stor kommunikasjonseffekt.  

 

Andre bidragsytere: 

Henrik Habbestad, 

Patrik Bergfjord, 

Espen Haugen,

Lars Holthe 

 

Hvem bør delta? 

Seminaret er for deg som direkte eller indirekte jobber i prosessen med å utvikle markedskommunikasjon / reklame. Vi ser gjerne at du som ønsker å få et mer helhetlig innsiktsperspektiv melder deg på, spesielt om du jobber hos en annonsør, et reklamebyrå, et mediebyrå eller i et annet kommunikasjonsmiljø. Vi håper og påstår at det er spesielt relevant for konsulenter / rådgivere / kreatører i reklamebyråer - men ønsker gjerne et blandet publikum da vi tror på at deling av forskjellige perspektiver har noe godt med seg.

 

Tid og sted: 

Dato: Onsdag 30. oktober kl. 09.00-10.30
Det serveres frokost fra kl. 08.30 - 09.00.

Sted: Posthuset (Bring)

Pris: 

Gratis for KF medlemmer
Kr 500 for ikke-medlemmer


Påmeldingsfrist:

Klikk her for påmelding >>

 

Takk til vår samarbeidspartner:

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.