Frokostseminar hos Creuna: Kundereisen kartlagt, hva nå?

Å kartlegge kundereisen er bare første skritt mot bedre kundeopplevelser. Det viktigste gjenstår: Å skape opplevelser med en egen unik signatur, som engasjerer både kundene og egen organisasjon som skal «levere» opplevelsen.

Vi inviterer til frokostseminar 15. nov, der vi belyser hvordan de beste jobber for å skape unike opplevelser i hele kundereisen, og forankre disse i egen organisasjon. Vi viser blant annet eksempler fra Urban, som nylig ble kåret til «Årets stjerneskudd» på netthandelskonferansen Load.

NorgesEnergi vil dessuten komme for dele fra sin tilnærming og arbeid for å løfte kundeopplevelsen til et nytt nivå.

Så til det rent praktiske: vi serverer frokost 8.00. Seminaret starter 8.30 og slutter 9.30. Og pssst! Arrangementet er som vanlig helt gratis.

Meld deg på her.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.