Gullkalven inviterer til brief-konkurranse

I samarbeid med Naug og Universal Music inviterer Gullkalven alle kreative studenter til tidenes brief-konkurranse på Skatten i Oslo den 25.april.

I tradisjonen tro dukes det klart for Norges største studentkonkurranse innen kreativ kommunikasjon i mai. Gullkalven har i år skaffet samarbeid med virkelig store navn i bransjen, nemlig Naug og Universal Music. I den forbindelse holdes det et brief-event i samarbeid med Gullkalven, Naug og Universal Music på Skatten i Oslo den 25.april. Her stiller samarbeidspartnerne med sin egen brief og egne premier.  

Årets premier er større enn noen gang. Fra Naug vil vinneren få muligheten til å presentere ideen sin overfor en reell kunde. I tillegg stiller de med bistand fra sine egne, dyktige kreatører. Universal Music på sin side tilbyr vinneren av briefen et betalt arbeidsoppdrag til en verdi av hele 50.000 kr, med mulighet for forlengelse i Universal Music. 

Kreative studenter fra hele landet inviteres for å delta på en intensiv og konkurransepreget kveld. Dørene åpnes kl. 16.00, og det settes av to timer til hver brief. Vinnerteamene avsløres på selve Gullkalvens prisutdeling på Hausmania den 24.mai.  

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.