Conversion Jam

Conversionista arrangerer Skandinavias største digital vekst- og kundeopplevelsesevent «Conversion Jam» i Oslo 10. oktober på Radisson Blu på Holbergs plass.

I 2017 ble Conversionista, Nordens ledende eksperter på konverteringsoptimalisering (CRO), en del av Curamando. Samme år ble begge selskap, uavhengig av hverandre, kåret til gasellevinner av Dagens Industri i Sverige og er nå et av Nordens hurtigst voksende start-ups. I Norge alene har Curamando og Conversionista vokst med over 100% i ansettelser og over 400% i inntekter siste året. I alt er Curamando og Conversionista i dag mer enn 220 ansatte fordelt på kontorer i Oslo, Stockholm og Gøteborg.

Nå arrangerer Conversionista Skandinavias største digital vekst- og kundeopplevelsesevent «Conversion Jam» i Oslo 10. Oktober på Radisson Blu på Holbergs plass

Conversionista bringer inn eksperter fra Facebook i USA og Spotify i Sverige, i tillegg til anerkjente foredragsholdere og bestselgende forfattere innen digital marketing og atferdspsykologi. 

Tore Hundsnes, Country manager i Norge, forteller at målet med eventet er at alle deltakere skal få en bedre forståelse og innsikt i hvordan de konkret kan jobbe datadrevet med digital vekst. Det gjelder både tradisjonelle bransjer som olje- og shipping, som ser et behov for å nå kundene sine i det digitale landskapet, til retailere som ønsker å utforske mulighetene i digitale kunderelasjoner og god brukeropplevelse.

Til nå har vi jobbet med store merkevarer som Santander, IKEA, DNV GL, Norges Energi og Norwegian Air Shuttle i Norge og erfarer både i Norge og Sverige at etterspørselen etter våre tjenester er stor og økende. Dette henger også sammen med interessen for å styrke den digitale kompetansen internt i norske selskaper. Vi ønsker at bedriftene skal få lære av de beste, så dette arrangementet ville jeg deltatt på, uavhengig om jeg var en del av ledergruppen eller jobbet direkte med nettsider i et selskap, forteller Hundsnes videre. Det er jo ikke ofte man får møte slike eksperter og at de deler så åpent som på dette forumet. I tillegg kommer vi til å ha stands hvor vi ser gjennom nettsidene til bedriftene der og da og gir anbefalinger direkte til kunden. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.