Siste nytt: Zycomb

Dinamo er klar med lanseringskampanjen for verdensnyheten Zycomb: «Nesesprayen som virker mot både tett og rennende nese.»

13824 4818f original
13825 b65ad original
13826 af312 original

Dinamo Reklame vant i sommer byråkonkurransen om Nycomed. Nycomed har et slagord som sier «Et friskere Norge». Det gir føringer for de produktene de utvikler, men Dinamo har også tatt utgangspunkt i dette ved lanseringen av nesesprayen Zycomb, med «frisk» kommunikasjon.

Zycomb er et veldig godt produkt og dette er en viktig og spennende lansering for oss. Filmene er virkelig et friskt pust i kategorien legemidler, sier Markedsdirektør Marianne Mæhlum i Nycomed.

Filmene tar utgangspunkt i et nyhetsformat hvor reportasjer og nyhetsanker

forteller om lanseringen av nesesprayen. Selvironi, uhøytidelighet og underfundig humor er stikkord.



I mediespilleren: To lange filmer, én kort.

Teamet bak kampanjen er AD: Torstein Greni, tekst: Stein Simonsen, konsulent: Tom Søgård, prosjektleder: Anne Cathrine Aasen, AD-assistent:

Jannike Flaten.

Produksjonsselskap er Mister Krister i Stockholm ved regissør Kalle Breitholtz.

Involverte byråer

58579 11676 original

Dinamo AS