Går viralt med Red Bull og Geox

Arbeid av SMFB

Formel 1-superstjernen Sebastian Vettel sitter i førersetet når SMFB skremmer livet av folk i ny kampanje for Geox og Red Bull.

Geox og Red Bull sponser Formel 1-teamet med tre ganger verdensmester Sebastian Vettel i spissen. Når de to gigantene ønsket å skape blest om samarbeidet, var det Geox sitt byrå SMFB som fikk oppgaven. Resultatet er et «game show»-aktig event, hvor ti personer fikk muligheten til å vinne hele høst- og vinterkolleksjonen til Geox. Det var bare én betingelse, de måtte sitte på en runde med Formel 1 førerne i racing-modifiserte Infiniti M37S biler – uten å skrike. For hvert skrik de ga fra seg, mistet de et par sko.

– Dette var en usedvanlig morsom innspilling, og jeg klarte også å få meg en tur med Vettel. Om jeg skreik eller ikke får bli mellom Vettel og meg, sier Konsulent i SMFB Kristian Kristiansen.

Etter bare en dag ut har filmen allerede skutt fart. Den har over 80.000 views på YouTube og blitt omtalt av en drøss med bloggere og bransjesteder som AdForum og Firstpost.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.