«I morgon, i morgon»

Arbeid av Ernö

Ernö har utviklet en ny film og nytt konsept for Byggmakker.

Innsikten kampanjen baserer seg på er at altfor mange av prosjektene som settes i gang ikke gjøres ferdig, men utsettes til evig tid. Til å akkompagnere filmen har vi funnet fram den gamle norsktopp-traveren «I morgon, i morgon». 

«I morgon»-konseptet  kommer også til å gå igjen i produktfilmer og på radio, samt i en større nettaktivitet der de som irriterer seg over uferdige prosjekter endelig kan få fart på dem ved å utfordre personen som skulle ha gjort det ferdig.


Kommentarer

Eirik Sørensen

Ansatt i TRY

3 år, 4 måneder siden

Veldig veldig fint, og utrolig bra innsikt! Grattis!

Stephan von Simson

Grafisk designer i State

3 år, 4 måneder siden

Fy søren så mange morsomme detaljer. Reklamefilm som man gleder seg over å se flere ganger på TV!

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.