Alt blir morsommere når noe står på spill

Arbeid av TRY og Apt

Alt fra langtekkelige bryllupstaler til kjedelige 0-0 kamper blir mer spennende når noe står på spill.

– Alt blir morsommere når noe står på spill;  uansett om det dreier seg om en målrik VM-finale i Brasil, eller et målfattig bunnoppgjør. Setter du en femtilapp på Oddsen, så blir det morsommere. Punktum, forteller teamet bak jobben.

Norsk tipping forteller at de med det nye reklamekonseptet ønsker å fortelle at du ikke nødvendigvis trenger å være ihuga sportspillentusiast for å spille på Oddsen.  

– Med humor og glimt i øyet prøver vi å gjenskape noen situasjoner noen forhåpentligvis kjenner seg igjen i. Det er mange situasjoner hvor et veddemål er relevant. Dette er kjernen i konseptet. Alt blir morsommere når noe står på spill. Oddsen tilbyr mange ulike spillobjekter hver eneste uke, og vi ønsker med disse filmene at flere skal oppdage gleden ved å tippe utfallet av en konkurranse/kamp eller hendelse sier Kristin Røe, leder for kunde- og markedskommunikasjon i Norsk Tipping. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.