Gjør din greie hos EVO Fitness

Arbeid av Anorak

EVO Fitness reposisjonerer og er klare med nytt kommunikasjonskonsept.

Treningsbransjen merker store omveltninger, mange nye aktører har kommet til, de største har blitt enda større gjennom Sats og Elixias-fusjon, så konkurransen om nye medlemmer er større enn noen gang. 

Fra å være en tydelig aktør ved lansering har EVO erfart at det er stadig mer utfordrende å være synlig med sitt unike konsept i et svært fragmentert marked.  

– Siden januar har Anorak jobbet med research og forbrukerinnsikt for bedre å forstå behov og drivere i et marked med svært tøff konkurranse.  Gamle drivere har blitt hygienefaktorer og forbrukerne har blitt mer sofistikerte, sier Torgeir Vierdal, byråleder i Anorak.  

– Vi ser at folk er lei av trender og uttrykk de ikke har eller skal ha et forhold når det kommer til trening, helse og velvære. Flere ønsker større fokus på treningen. Fremgang og det å trene riktig, er for mange viktigere enn barnepass og gratis frokost, sier Kim Jordsjø, markedsdirektør i Evo Fitness.

EVO etterstreber hele tiden å være det beste tilbudet for deg som vil trene individuelt. Vi ønsker å legge tilrette for de som trener for å trene.  Så hvis du vet hva du vil, skal vi fasilitere slik at du kan gjøre din greie, fortsetter Jordsjø.

I slutten av august fikk kampanjen internasjonal oppmerksomhet da nettstedet Shots valgte å løfte frem en av filmene som ukas «Hot shot».

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.