Gjort det de kan

En sneak peek på Reklame for Alvor-filmene som begynner å gå på TV i romjulen.

55205 8b06b original
55208 f055e original
55211 befd2 original
56605 562c5 original
Norges Frivillighetssentraler Casefilm
56608 1f612 original
56611 df02c original
56614 b8ad9 original
56620 10162 original
56623 560b0 original
56626 10291 original
56629 2bbd1 original
56632 ce8b7 original
56635 79bb7 original
56641 1f1b2 original
56644 df3ff original
56647 28d08 original
56650 b42db original
56653 aac35 original
56656 61c0c original
56659 3190e original
56662 65a56 original
56668 8864a original
56671 160a9 original
56683 db2c1 original
56686 108f0 original
56689 20e28 original
56692 5cff2 original
56698 acb77 original
56701 6b14b original

Bates United vant tidlig i høst Reklame for Alvor. Siden da har teamet jobbet med å ferdigstille kampanjen for Norges Frivilligsentraler. Kampanjen kommer til å bestå av en rekke forskjellige elementer som vil bli rullet ut i løpet av januar. Som en del av premien stilte Tangrystan med produksjon av film, og allerede nå kan du få en sneak peek på filmene som begynner å gå på TV2 i romjulen.

– Norges Frivilligsentraler er kjempefornøyd med samarbeidet med Bates United. Vi har fått jobbe med en kreativ, positiv og engasjert gjeng som har stått på for at kampanjen skal bli best mulig – og det mener vi den har blitt. For oss som en frivillig organisasjon er det spesielt gøy å få laget reklamefilm. Innsatsen som Tangrystan har lagt ned i produksjonen av hele tre filmer, er over all forventning. Vi gleder oss til å se filmene på tv og andre flater, uttaler Silje Farner-Calvert, daglig leder ved Oppsal Frivilligsentral og ansvarlig hos oppdragsgiver.

Filmene er produsert av tre ulike regissører fra Tangrystan. Simen Alsvik har laget «Råner», Trond Fausa Aurvåg har laget «Muskelmann» og Fridtjov Såheim har laget «Drama Queen». Anders Flatland har hatt foto på alle filmene og etterarbeidet har vært ved Postmenn.

– Jeg er helt sikker på at denne kampanjen vil løfte både kjennskap til Frivilligsentralene og også lysten til å bidra som frivillig i lokalmiljøet. Sånn som det ser ut nå, så stiller de fleste store medier opp og gir oss tidenes mulighet til å synes. Her ser vi virkelig resultat av at proffe reklamefolk og mediebransjen har gjort nettopp «det de kan», forteller Farner-Calvert.


Norges Frivillighetssentraler Casefilm

RFA_Amedia_M25_4.pdf

56638-b55c7-original.pdf PDF, 155.982 KB
Last ned

7252 Norges frivilligsentraler Besserwisser 29s.mp3

56674-ec225-original.mp3
Last ned

7252 Norges frivilligsentraler Festbrems uten hale.mp3

56677-23cb0-original.mp3
Last ned

7252 Norges frivilligsentraler Moroklump 24s.mp3

56680-9baaa-original.mp3
Last ned