Butikken som tar stria ut av jula

Arbeid av LLOWBANK*

En troverdig måte å reklamere for Aker Brygge på i julestria.

Aker Brygge var ikke kjent som et sted for å handle julegaver, en holdning som er vanskelig å endre når man kjenner julestria som mest. For å få frem at brygga faktisk har unike butikker med stort mangfold, lanserte vi konseptet «Vi tar stria ut av jula», i 2014. I 2015 bygget vi en butikk for å faktisk gjøre det vi påsto. 

Butikken, lansert og annonsert som en fysisk og faktisk butikk, representerte hele shoppingtilbudet til Aker Brygge i en og samme butikk. Når du kom inn i butikken fikk du en huskeliste og blyant. Et detaljert flowchart ledet deg til passende gaver til alle du er glad i. Og til den som har alt lagde vi spesiallagde gavekort.

Butikken ga oss en troverdig måte å reklamere for Aker Brygge på i julestria. I tillegg reiste vi en juletreskog på Bryggetorget, der Thom Hell, Siri Nilsen, Sølvguttene og flere underholdt, og man kunne både kjøpe og få trærne hjemkjørt. Vi oppbevarte handleposer i Posehotellet, og kjørte dem gratis hjem. 

Misjonen vår var å virkelig ta stria ut av jula. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.