Det var en gang en julekampanje …

Arbeid av Geelmuyden Kiese

Med et kobbel av strifrie tiltak er Aker Brygge «Bydelen som tok stria ut av jula».

I år inviteres julehandlende til brygga gjennom fortellingen «Bydelen som tok stria ut av jula» og et omfattende illustrert univers, tegnet av byHands-illustratør Hanne Berkaak.

I lydversjonen av julefortellingen har skuespiller Ivar Nørve satt sitt lune preg på ordene om bydelens yngste beboer, som iherdig prøver å få sambrygdingene til å innse at de har glemt jula.

Kampanjens mer taktiske uttak forteller om alt fra juletrehjemkjøring, posehotell, skøytebane og konserter, til julegave-chat med butikkene og ferdiginnpakkede gavefavoritter rett fra Din Aker Brygge-appen.

Kampanjen består av AdShels, printannonser, radio og digitale uttak, og bygger videre på «Ta stria ut av jula»-konseptet Llowbank lagde for Aker Brygge i fjor. 

– Gjennom 2016 har Aker Brygge virkelig levert på tiltak som gjør hverdagen enklere, og nå tar stria ut av jula, sier Eva Sannum i Geelmuyden Kiese. – Det synes jeg de får godt frem gjennom denne kampanjen. 

Destinasjonssjef på Aker Brygge, Thomas Nygård, ønsker alle velkommen til bydelen i førjulstria: 

– Her på brygga er det jul som få andre steder, og den julestemningen håper vi at så mange som mulig får lyst til å komme og oppleve sammen med oss! 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.