Hard Knock Life

Arbeid av TRY

I forbindelse med skolestart er Tinemelk i disse dager ute med en kampanje for å minne store og små om viktigheten av skikkelig kosthold for aktive barn.

Fjorårets kampanje på samme tema, «Kjetil vs Sara», var et eksperiment der Kjetil Jansrud ble utfordret til å følge i fotsporene til 8 år gamle Sara under fri lek i skolegården. Årets kampanje har også aktive barn i hovedrollen, men denne gangen har vi valgt å dramatisere på hvor tøffe barn er og at med aktiv lek følger det gjerne en del knall og fall, og signerer med «kropper i fart trenger riktig påfyll», sier Linn Heidi Nemeth Lunde, Markedssjef i Tinemelk. 

Kampanjen er tatt ut på TV, digitale flater, sosiale medier og utendørs. Hovedfilmene er produsert av Bacon, med Martin Werner på regi. 

Stills, boards og tilleggsfilmer er produsert av Tinagent, med Sigve Aspelund bak kamera. 


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.