Morgenbad og fisketur livet ut

Arbeid av TRY

Norvegias plattform er fremdeles basert på setningen «Noen forhold varer livet ut», men reklamekonseptet er nytt.

Etter mange år med det samme reklameuttrykket har Norvegia fått en ny plattform for sin kommunikasjon. Den er fremdeles basert på setningen «Noen forhold varer livet ut», men TINE ønsket nå å fornye reklamekonseptet.

– Vi ønsker at Norvegia skal bety mer og komme enda tettere på folks liv og opplevelser, sier Nina Skotte, Markedssjef i TINE.

Dagligvarebransjen er preget av endringer og lanseringer, som gir kunden flere valg og nye muligheter. Norvegia har klart seg svært godt i dette konkurransebildet og er i dag en av Norges sterkeste merkevarer, som kundene alltid kommer tilbake til. Osten har blitt en tradisjon som andre konstante ting, man ønsker å bevare. Det er denne innsikten som danner utgangspunkt for den nye Norvegia-reklamen, hvor morgenbad og fisketur danner rammen for historiene. 

Det er TRY reklamebyrå som står bak reklamen. Produksjonsselskap er Atlas, med Kavar Singh på regi.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.