Omslagsbilde
Logo

Hyper

Reklame- og kommunikasjonsbyrå digitalt forankret / KF-medlem 99 / Sertifisert

Hyper er et reklame- og kommunikasjonsbyrå organisert ut fra 3 fagområder; reklame, forretningsutvikling og produktutvikling. Vår forretningsidé kaller vi for «Turning ideas into business». Med det mener vi at våre råd og løsninger skal gi konkrete resultater for våre kunders forretning.

Fakta:
• 60 ansatte
• Etablert i 2000 i Oslo
• AAA-rating i Dun&Bradstreet
• Etablerte datterselskapet Hyper Games i 2012



Tidslinje

 

 

Hyper er nevnt i en artikkel:

Inviterer Hyper og OMG Tilbords

Hyper er nevnt i en artikkel:

NITO valgte Hyper

Hyper vant månedens arbeid med arbeidet:

Olsenbanden kuppet mobilspillverdenen

Arbeid
Vinner August 2016

Hyper er involvert i et arbeid:

DÆHLIE i ny drakt

Arbeid
 

Arbeider

Teorisangboka* – Kjøretips med melodi

Kunde Gjensidige
Byrå Hyper
I samarbeid med Fredrik Fiction
PR-operatørene
Phonofile
NVFT
Vizeum
Lansert Oktober 2016

Prikkfri musikalsk inspirasjon til førerprøven fra Duplex i samarbeid med Gjensidige.

Olsenbanden kuppet mobilspillverdenen

Kunde Gjensidige
Byrå Hyper
I samarbeid med Hyper Film
Hyper Games
United Influencers
Rock Pocket
Press Play

Mobilspillet «Olsenbanden og jakten på utbytte» gikk rett inn på topplistene etter stjernelansering med Norges største gamer, Joachim «Noobwork» Haraldsen.

Vis mer...

Vis mer...

Vis mer...